Elemente efective pentru  landing page

Elemente efective pentru landing page

Pagina de aterizare

 Landing page are la bază scopul de a atrage vizitatorii paginii în cîteva secunde să profite de ofertă. De obicei traficul de clienți care ajung pe pagină au puțin timp la dispoziție, de aceea este necesar să verificăm încă o data toate instrumentele și toate trigherele  implimentate pe pagină. 

 Elemente efective pentru landing page 

1.  Descriptorul
     Primul element în landing page pe care vizualizează vizitatorii este descriptorul. În formă  scurtă descriptorul informează utilizatorii despre conținutul paginii. Descriptorul trebuie să fie clar deoarece în bază lui vizitatorii vor decide dacă vor continuă să scroleze mai departe. 

  

 2. Calitatea este cea mai importantă 

 Următorul element important din lista elementor efective este calitatea cum sunt expuse produsele și serviciile. Aceste elemente trebuie să diferențieze produsul nostru față de concurență. Utilizatorii nu citestesc, ei doar scanează vizual informația de pe pagină, de aceea este important textul să fie scurt, cu  titluri clare pe întreagă pagină. 

 

 3.   Call to action 

 Cel mai important element este butonul care invită la acțiune. Scopul paginii este să invite utilizatorii să facă click pe aceste butoane. De aceea trebuie să fim atenți la crearea paginilor să scoatem în evidența cu culoare formă și un cel mai important textul de pe buton. Este necesar că întreagă pagină să fie echipată cu intrumente și acțiuni cheie specifice produsului sau serviciului care este promovat. 

 

 4.   Design 

 Încă o data sunt convins că designul este unul din cel mai important factor. Este important că designul să fie atrăgător și fiecare element, fiecare scrool să fie în aceeași tangenta cu conținutul și serviciul paginii. Necitind contentul trebuie să fie clar tematica paginii. 

  

 5.   Trighere 

 Publicarea trigherelor pe landing page ajută să creștem increderea  produsului. Testimoniale scurte, case-uri și certificate care demonstrează calitatea produselor. Aceste intrumente induc încredere utilizatorilor și conving să cumpere de pagina noastră. 

  

 Fiecare landing page trebuie să fie echipat cu aceste intrumente de bază. Țineți minte cel mai important este: descriptorul, beneficiile și butonul Call to Action.