Crearea unui landing page perfect

Crearea unui landing page perfect

 

Landing page sau pagina de aterizare

 

Landing page sau (pagina de aterizare) este pagina pe care utilizatorii ajung după ce  dau click pe anunț, link, banner, etc.

 

Crearea unui   landing page cu o  rată a conversie mai  mare nu este așa complicat de creat precum sună. Nu sunt anumite tehnici stricte de creare, sunt doar nivele obligatorii care trebuie să le implementezi atunci când creezi un landing page.

  1. Above the fold

Above the fold este primul nivel sau primul scrool în partea de sus a paginii, fără a da scrool în jos.

Asigură-te că pe primul scrool este descriptorul care explică  clar cu ce se ocupă compania  sau ce vinde acest landing page.

Conform studiilor 90% din utilizatori petrec timpul pe prima pagină de aceea este important să avem butonul call to action pe primul scrool.
 

  1. Asigură-te că ai un descriptor clar

Descriptorul sau titlul paginii trebuie să fie clar și vizibil în prima parte a paginii pentru a prinde ochiul cititorului.

Folosește și un subtitlu pentru a descrie  detalii despre produs sau beneficiu.
 

  1. Imagini  și video

Într-un landing page imaginile și video sunt cele mai importante elemente care ajută la prezentarea produsului sau serviciului.

Pentru a crește rata conversiei, include un video care explică conceptul serviciilor sau produselor.
 

  1. Beneficiile

Cea mai mare greșeală care se face la crearea unui landing page sunt paragrafele întregi cu text. Încearcă să faci liste cu propoziții scurte, așezate una sub alta.

Conform studiilor utilizatorii nu citesc, ei doar scanează informația care îi captează atenție, de aceea este necesar să faci mici propoziții cu beneficii sau avantaje.
 

  1. Call to action

Cel mai importat la un landing page este să plasezi butoane call to action care să capteze atenția cititorului.

Diferențiază acest buton de restul paginii prin culoare, mărime, formă sau stil. Fă-l să iasă în evidență.
 

  1. Link-urile din meniu

Exclude la maxim posibil link-urile de navigare pe alte pagini sau site-uri. Încearcă să faci pagina cât mai simplă și mai puțin confuză.

După cum am mai spus doar traficul targhetat ajunge la noi pe pagină, de aceea nu trebuie să dai prea multe opțiuni, deja știi exact de ce au ajuns și  ce trebuie să le oferi.
 

  1. Descrierea produsului

Oferă doar detalii importante serviciului sau produsului pe care îl oferi.

Cuvintele au un rol important în decizia pe care o va lua vizitatorul. Concentrează-te pe mesaje atrăgătoare.

Nu îngreuna pagina cu informație inutilă.

Adaugă imagini la descrierea produselor sau serviciului.
 

  1. Mărturii sau testimoniale

Pentru a crește rata conversiei oferă mărturii ale clienților care deja au beneficiat de produsul sau serviciul nostru.

Mărturiile sunt de doua tipuri: scrise și video.
 

  1. Oferă încredere

Un rol important este încrederea pe care o oferi vizitatorilor, acest factor ajută la creșterea ratei conversiei.

Moduri prin care poți oferi încredere:

  • Logo-uri ale companiilor cu care colaborezi

  • Mărturii

  • Certificate și regalii care demontrează calitatea produselor.

 

Exemple de reper  click pe www.landingpages.md.